lørdag den 18. oktober 2008

The Black Dream

Jeg har i utrolig lang tid haft et nært forhold til farven sort - den farve som normalt symbolisere nat, skræk, ulykke, tilintetgørelse, død og alle de andre ubehaglige ting som man forbinder med sorg. I formidags da jeg sad og hygge-skrev med to af mine veninder, som begge er au pair i henholdvis Nice og Milano, begyndte jeg at drømme om blonder, biker støvler og bowler hatte. Derfor har jeg nu brugt en hel lørdag på at finde den perfekte kjole med blonder, lidt volumen og jahh... Bare perfekt. Det var dog ikke muligt at finde den som nu sidder fast i mit hoved, men jeg faldt over denne Balmain kjole:


Hvis man kunne kombinere denne kjole med et par strømpebukser, en bowler, et par lækre Chloè støvler og måske en læderjakke vil den jo være perfekt!
Personligt synes jeg det er okay at det er sort hele vejen igennem, da støvlerne går ind giver outfitted et lille bitte twist på grund af mønsteret! Og ellers kan man jo pifte det lidt op med evt et ur. Hvad synes i? 

Kærlighed

Ingen kommentarer: