tirsdag den 1. september 2009

SHALL WE DANCE





Zappede forleden forbi filmen "Shall We Dance" fra 1937 med Fred Astaire og Ginger Roberts. Havde i gymnasiet valgt musik på B-niveau, hvor vi i en periode skulle arbejde med forskellige musikgenre, bl.a. jazz. I den periode blev jeg fanget af kunstnerne Billi HolidayLouis Armstrong og Ella Fitzgerald og deres versioner af "Let's Call the Whole Thing Off" samt "They Can't Take That Away". Efter lidt søgning fandt jeg frem til klip fra filmen og blev enig med mig selv om at den skulle ses, men kom desværre hurtigt fra det. Så da jeg kom forbi filmen gik jeg næsten i ekstase


2 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Åhh jeg elsker den slags gamle film! Deres outfits er altid så vilde og fine!

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com

Natasia sagde ...

Er helt enig. Havde samme tanke da jeg så den, Ginger Roberts havde de smukkeste kjoler og lækreste pelse :)