søndag den 5. september 2010

TULLE DAG

Photobucket
Har en rigtig tulle søndag. Tog tidligere på loppemarked i Gentofte, for at se hvad der var. Fandt her en rigtig fin vintage vinterpels til næsten ingen mønter, så slog selvfølgelig til. Skal lige finde ud af, hvordan den skal bruges, for den er en smule stor og volumiøs, men hvis vinteren så bliver som sidste år har jeg gode muligheder for at overleve med den. Blogger om den senere. Min tulle dag fortsatte da jeg kom hjem, hvor jeg fik bagt knækbrød. Fik opskriften for nogle uger siden og har indtil videre bagt dem en del gange. De er utrolig nemme at lave og smager fantastisk - super alternativ til mellemmåltid. Nu vil jeg forsætte min tulle dag, ved at ligge mig ud i haven med lektier og tæpper og nyde mine nybagte knækbrød.

Ingen kommentarer: