mandag den 1. december 2008

Karen Mukupa og Marie Louise Wille

Har måske ikke meget tilfældes, men da jeg her til aften sad og så det første afsnit i TV2 nye julekalender - Mikkel og Guldkortet - og endnu en ny julesang dukkede frem, med Karen Mukupa som sanger, begyndte jeg at tænke: WOW hun ligner godt nok meget hende Marie Louise Wille, som jeg i går så i DR's søndags serie "Sommer", bare i mørk version. 



Måske er det mig som er helt galt på den, efter en alt for lang dag på Onkologisk afdeling, men lige nu synes jeg det giver mening.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er fuldkommen enig...
Første gang jeg så musikvideoen i Mikkel og Guldkortet, troede jeg faktisk at det var Marie Louise Wille som bare var blevet malet mørk, og havde taget et sort paryk på. Jeg syntes dog alligevel at det var lidt underligt at hun ikke bare optrådte som hun normalt ser ud. Da jeg så så navnet på sangeren i musikvideoen, blev jeg så sikker på at det ikke var Marie men en anden person som sang i videoen. Nu ved jeg hvem Karen Mukupa er. Men hold fest hvor jeg undrede mig meget i starten.