mandag den 18. maj 2009

Day on the beach




Jeg rejser mod varmere vejr på næste torsdag, for at besøge en af mine veninder som bor i Nice til midt juli. Det er også på denne tur, hvor jeg skal hente den smukke Chanel taske, som nu er ændret til en clasic 2.55. Endnu engang skuffet af Chanel. De ringede i lørdags og fortalte at den taske som var lagt til side var solgt - ikke kun i Cannes men i hele Europa! Forbinder lidt Cannes festivalen og taskens forsvinden. Men fik tilbudt en clasic 2.55 og har tænkt over det i noget tid og vil tage imod tilbudet. For at komme tilbage til dette indlægs pointe - var jeg ude og købe ny bikini i dag, da min veninde har planer om at bruge noget af tiden på stranden.  Den er meget enkel - ikke noget at råbe op for - men den var billig og sidder fint, og mere havde jeg ikke brug for i en bikini i år. 

Ingen kommentarer: