lørdag den 20. juni 2009

ACNE - Hyperthermia 2


Har lige haft min studiegruppe til stor brunch og er af en eller anden grund utrolig træt. Måske fordi jeg har ræset rundt hele formiddagen for at nå til Emerys, lave amerikanske pandekager, skære frugt - og alt det der ellers høre til - men det burde ikke give følelsen af saltvand i øjnene. MEN, for at komme til dagens ene højdepunkt, tog jeg et smut forbi Acne's online shop, hvor jeg for tusinde gang forelskede mig i disse sandaler - Hyperthermia 2, som er en latinsk betegnelse for feber. Skyndte mig at bestille det sidste par hjem i en str. 41, så dem ser jeg frem til at blive ejer af i løbet af næste uge

3 kommentarer:

Stumtjeneren sagde ...

Din blog er så inspirerende og fin. Der er virkelig mange kommende musthaves at dykke ned i :)
Ville egt bare lige introducere os selv, nu hvor vi har tilmeldt os som faste læsere.

Esther & Clara

Natasia sagde ...

Mange tak - sidder her hjemme foran computeren og rødmer helt:)
Det er jeg meget glad for at læse.

Jeanne sagde ...

De er virkelig også fine de sandaler :)