onsdag den 9. juni 2010

BY MALENE BIRGER

Photobucket
En lidt sen update. Sidste tirsdag var jeg med min mor og moster til Malene Birgers kollektionssalg på Nørrebro. Planen var at holde mig i skindet og ikke lade mig lokke, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre, når min danske ynglings designer sælger ud af sine fabelagtige sager fra nyere kollektioner til helt fantastiske priser! Endte ud med at købe to skønne kjoler, en jakke - som jeg har kigget på siden sommer kollektionen kom i butikkerne - to fantastiske hatte og et par solbriller. Den nye plan lyder, at jeg ikke har behov for mere på stativet det næste lange stykke tid, men er virkelig ikke super god til at holde lige netop den form for planer, så nu må vi se hvad der sker i nærmeste fremtid. Kjolen ovenfor er fra kollektionssalget, jeg går med tanken om at sælge den da den er meget tight - det er en størrelse 36 - men synes bare den er så fin og er blevet en smule glad for den.

3 kommentarer:

Fuglen sagde ...

Ej, den er altså også fin! Meget delikat og sommerlig - men jeg kan godt se at den er lidt tight on the boobies :D

Natasia sagde ...

Den er meget tight omkring the boobies! Den giver push-up uden BH. Det er bare så super ærgerligt, for havde den bare været et nummer større - eller bare nogle cm. bredere ved brystet - havde den været næsten perfekt. Men den er så super fin.

AstridP sagde ...

Den er supersmuk til dig, for lille eller ej :)