torsdag den 10. juni 2010

IPHONE 4

Photobucket
Normalt er jeg ikke en teknikhaj, som må og skal have det nyeste af det nyeste. Det hænder at jeg finder noget som jeg bare må eje - af elektronik - inden for nærmeste fremtid, men det er sjældent. Sidste gang jeg havde den følelse var for 2år siden med Iphonen, den var endnu ikke kommet til Danmark og kunne/ville ikke vente. Så der satte jeg søgningen igang og fandt den over Ebay. Den Iphone har holdt siden da, uden større problemer, men nu har jeg fået et nyt crush! Jeg må eje den nye Iphone 4! Har siddet og kigget billeder, film og læst lidt om den og den er jo bare SUPER FIN. Har læst mig til at den kommer i salg den 24.juni, så om en måneds tid eller to, skal jeg formentlig igang med ebay søgningerne igen. Se og læs mere om Iphone 4 her.

Ingen kommentarer: