torsdag den 19. august 2010

TEITUR

Synes pludselig der kommer en masse fantastiske kunstnere og giver koncerter i København. Nu er det den skønne Teitur som spiller i DR koncerthus til oktober og endnu engang sidder jeg som en lille pige med dankort - må jo ind og se den unge færøerske musiker. Så ham for mange år siden - dengang jeg havde en koncertbuddy. Han fik mig overtalt til at tage med ind og se ham i Templet og det var og er stadig en af de bedste koncerter jeg har været til! Dengang kendte jeg kun hans "Louis Louis", men hans fantastiske koncert fik mig til at drønne ud og købe de cd'er han på daværende tidspunkt havde udgivet. Så nu sidder jeg og brænder for at komme ind og se ham igen og lytte til nogle af hans nye sange - han udgiver snart sit femte album, så mon ikke der vil blive spillet en masse sange derfra. Hvis i også er interesserede i Teitur, kan billetter til koncerten bestilles her.

Ingen kommentarer: