onsdag den 10. november 2010

SMITH'S ROSEBUD

Photobucket
Det er måske en utrolig gammel "nyhed" - intet nyt i Smith's Rosebud. Men for mig er det lidt nyt. Jeg har aldrig rigtig været til det og synes det var lidt af en hype for nogle år siden, men efter at have tilbragt en hel del tid med to skønne piger fra mit studie - som begge bruger Smith's Rosebud - er jeg blevet hooked. Har en tendens til at få utrolig tørre læber og må sige at Rosebud indtil nu har klaret jobbet mod de tørre læber rigtig godt. Så jeg bestilte to stk. hjem fra Envywhite.dk - Den orginiale Rosebud salve og Rosebud minted rose. Havde kigget forskellige steder på priser og synes envywhite.dk kunne give den bedste pris. 49Dkk for Rosebud salven, 59Dkk for Minted rose og 29Dkk i forsendelse.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for tippet! Bruger selv Rosebud til dagligt så www.envywhite.dk bliver helt klart mit foretrukne sted at handle Rosebud salver! :D Og de har endda 7 forskellige. Troede kun der var 3 varianter.

Emilie sagde ...

Jeg er også helt vild med dem, det er den bedste læbepomade jeg har prøvet.

/Emilie
http://edithinga.blogspot.com