søndag den 29. marts 2009

Det nødvendige!

Nu skal jeg snart ud i 10 ugers klinik og det eneste jeg sådan set mangler er fodtøj. I min 2 ugers klinik gik jeg rundt i nogle forfærdelig, blomstrede Crocs, hvor jeg fik stød ved bare at åbne en dør. Kunne næsten ikke gå hen og sige hej til en patient uden at give den person stød. Så nu skal jeg ud og invisterer i et par ordentlige hospitals sko, som IKKE giver stød. 
Har hørt godt om Calzuro - som skulle mindske risikoen for stød. Nu er det så bare at vælge en farve. Tænker lidt på lilla. Har ikke lyst til et par hvide, da jeg synes det bliver for sterilt og upersonligt. Hvad synes i? 
Pæne er de jo ikke, men nødvendige:)

Kærlighed 

1 kommentar:

Lykke sagde ...

Jeg kan godt lide de gule:) det er saadan en god og glad farve;) eller pink eller blaa, men GUl er fedest;) held og lykke med opgaven!