lørdag den 7. marts 2009

OH LORD WONT YOU BUY ME...


a mercedes benz? My friends all drive porsches, I must make amends!

Argh hvad jeg ikke ønsker mig, og som gerne måtte, af ukendte grunde, havne på mit værelse. 
Drømmer om at rejse, til eksotiske strande men også til en anden grå himmel end kedelige Danmarks - jeg vil bare rejse til andet land.
Og så kom tanken: 
Kunne det ikke være helt fantastisk at rejse til Skotland, Edinbough, bare for en uge. Jeg har et eller andet fuldstændig ondsvagt for borge, engelsk/skotsk historie (believe it or not, men har et eller andet for Maria Stuart og Dronning Elizabeth I) og accentet
 
Kunne komme afsted med SAS for omkring 2000.- og så bo på et hyggeligt lille hotel for omkring 3000 (Hvis man altså er to, ellers skal det dobbles - og det er ikke godt for penge pungen). Men nu skal jeg først have klaret en kort tur til Nice i april/maj måned for at besøge en veninde i det fjerne:)

Et helt andet ønske, som er økonomisk venligt, er Aldos Maune Wedges
www.aldo.com

www.fashiontoast.com

Havde faktisk bedt butikken på strøget i København om at ringe til mig LIGE SÅ SNART de landede i butikken, men har INTET hørt. Har derimod hørt fra en lille fugl, med afrohår, at de var kommet hjem og desværre allerede er udsolgt - så nu går jeg og planlægger et hade opkald. Har skrevet til England for at forhøre mig om det måske var muligt at sende fra UK til DK. 

Eller måske et par Fendi's black suede læder wedges heel bootie

Går i min helt egen drømmeverden lige for tiden - så der skal nok nå at komme en masse:

Oh Lord, Wont you buy me...

Ingen kommentarer: