onsdag den 24. februar 2010

24022010



Dagen i dag har ikke været super spændene! Var til en ret så spændene forlæsning i morges, hvor en filosof, kom ud og underviste i naturvidenskabsteorier, paradigmer og menneskesyn. Kan komme helt op og flyve, når underviserer lever sig 100% ind i deres fag og virkelig har lyst til at lære fra sig. Det fanger mig og jeg bliver straks interesseret! Efter denne spændene lektion, havde vi om gruppens psykologi - her billederne blev taget og de taler måske for sig selv. En af pigerne fra min faste gruppe, havde inviteret på hjemmelavet is, så efter forlæsningerne drog vi mod Albertslund og fik en skøn hjemmelavet hindbær/vanilje is og så film, lækkert.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tegner i altid prikker på et stykke papir når i keder jer? :P Gjorde i også sidst jeg sad ved jer :P

Køb en computer... Så kan du sidde på facebook med mig i timerne :)

Natasia sagde ...

Iza har altid gang i kreativiteten med papir og pen:) Det er da så meget sjovere at sidde og tegne, end at slæbe en tung computer med - vi er ikke alle lige så fancy som dig, med en mini computer - men... måske overrasker vi allerede mandag:) Vi blev ikke helt færdige med påbegyndt film:)