onsdag den 10. februar 2010

NEW LAMB

Photobucket

Var inde i byen i dag, for at spise frokost med en veninde. Vi købte salat to go42RAW, en lækker avokado salat, og det som skulle have været en crunch cookie. Herefter smuttede vi på the living room, hvor vi spiste den lækre salat og hyggede med en kop kaffe. Havde virkelig GLÆDET mig til min crunch cookie, men da jeg åbnede posen, hvor den skulle have været i, ser jeg at der ikke ligger en crunch cookie, men en tør, kedelig, tang smagende, tynd, hørfrø kiks. Det er anden gang jeg er på 42RAW og anden gang jeg er blevet skuffet - vi er bare ikke ment-to-be! Hmm, men som "bliv-glad-igen-over-skuffelse" tog jeg forbi Kongens Klæder og fandt denne skønne persianer pels til næsten ingen mønter. Nu bliver den grimme Adidas skijakke endelig byttet ud med denne.

1 kommentar:

Thomas Rydahl sagde ...

Hej Natasia. Det er jeg ked af at høre - det med 42raw. Måske er tredje gang, du ved... Hvis der var noget i vejen med os, vores service eller med maden eller du ikke følte at du fik, hvad du forventede, håber jeg, at du smider et ord eller en side om det til os, så vi får mulighed for at lære hen ad vejen. Godt at du fandt lidt trøst i noget genbrugspels... Super blog, by the way. bedste hilsner, 42raw