mandag den 15. februar 2010

IT COULD BE WRONG, BUT IT COULD'VE BEEN RIGHT


Har været til forlæsning inde i byen om interkulturel kommunikation og udfordringer i et tværprofessionelt samarbejde - super spændene. Havde regnet med at skulle have to lektioner efter denne forlæsning, men ikke denne gang, så fik fri kl. 10 - super skønt! Så dagen i dag er blevet brugt på hygge, prøvet at skabe forbindelse til Minimarket - uden held - og plejet min ene fod, da jeg formentlig har fået betændelse i min højre achillessene. Den begyndte at skabe problemer efter en løbetur i lørdags og er bestemt ikke blevet bedre over weekenden, så i pausen under forlæsningen, fik jeg hurtig fat på min læge, for at få en tid, så i morgen skal hun lige kigge lidt på foden.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og du tilføjede mig på facebook!!! THATS A BIG DEAL
-Asger

Natasia sagde ...

Sorry Asger, det er en BIG DEAL - Med ekstra stort B! Den burde have været med inde over sammen med den fantastiske nyhed, at du skal være far;) Det var dagens højdepunkt, at du godkendte mig som ven over facebook:)
Vi ses onsdag, hvor du formentlig ikke slipper for os.

Anonym sagde ...

Det der far noget behøver vi nu ikke køre for meget rundt i :D
Vi ses onsdag ja :D