mandag den 19. april 2010

RUNNING

Photobucket
Har haft nogle små problemer med mine løbesko og har i lang tid gået med tanken om et par nye, men de er jo bare så forbandet dyre. Men gjorde op med mig selv, at hvis jeg skal kunne løbe 3 gange om ugen, uden at min svækkede achillessene tager skade, så skal jeg invistere i et par gode men dyre løbesko. Det skete så idag, hvor jeg blev sat op på et løbebånd - for første gang i mit liv, ekspedienten var ved at gribe mig nogle gange - og fik analyseret min løbestil. Så i morgen skal jeg ud og afprøve mine nye lækre løbesko og lidt nyt løbetøj, bliver en smule lækkert.

2 kommentarer:

Tanja Gotthardsen sagde ...

Ih, kunne også godt bruge en løbe-test :) et par nye, tilpassede løbesko - det ville jeg ikke have noget imod. Håber de lever op til forventningerne :)

Tanja
http://theartistichideout.blogspot.com/

Natasia sagde ...

De lever bestemt op til forventningerne:) De giver lidt start kramper i fødderne, men håber på det går over når de er løbet ordentligt til. Du skal næsten prøve det, selvom resultatet formentlig bliver en lidt svækket konto efter nye, lækre løbesko:)