tirsdag den 13. april 2010

TOPSHOP TUNIC ON IT'S WAY

Photobucket
Endelig er eksamen veloverstået og jeg kan nu i ro og mag gå på velfortjent ferie. Som skrevet tidligere finder jeg på titusinde andre ting at lave, når jeg sidder med vigtige ting og i søndags var bestemt ikke nogen undtagelse. Faldt over denne topshop skønhed fra sidste års vinter kollektion på Ebay, og gjorde meget hurtig op med mig selv, at den skulle her hjem og hænge. Så jeg skyndte mig at byde og vandt. Har ærgret mig i utrolig lang tid, over at jeg ikke fik fingrerne i denne kjole, da den var til salg på Topshop. Overvejde den og var tæt på at lægge den i kurven mange gange, men af en eller anden grund holdte jeg igen. Men nu er den på vej hjem i sikkerhed og er sikker på, at den nok skal blive brugt.

Ingen kommentarer: